webshop keurmerk

Klantenservice

Bij Verzegelingenshop staat klanttevredenheid bovenaan. Dagelijks proberen wij ons assortiment te verbeteren om zo nog dichterbij uw verzegelingswens te komen. Mocht u het juiste product niet kunnen vinden of heeft u vragen/opmerkingen dan kunt u altijd contact opnemen met ons! Bekijk onze contactpagina voor onze contact gegevens. 

Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u de klacht kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@verzegelingenshop.nl. Uiteraard ontvangt u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.


Mocht u niet tevreden zijn met de klachtoplossing kunt u contact opnemen met de stichting Webshop Keurmerk, waar Verzegelingenshop aangesloten bij is. Zij zullen de zaak bekijken en een uiteindelijke rechtsgeldende beslissing nemen.
 
 

Prijzen

De prijzen in de Verzegelingenshop zijn weergeven exclusief 21 procent BTW. De BTW wordt berekend in de winkelmand en in het bestelproces.
 

Het bestelproces

 Het bestellen van de verzegelingen in de Verzegelingenshop bestaat uit een aantal stappen:

  • Kies uw product in de Verzegelingenshop en voeg deze toe aan het winkelmandje
  • Maak vervolgens een keuze welke manier van verzending u wilt gebruiken
  • Bepaal daarna de manier van betalen. 
  • Controleer uw bestelling en klik vervolgens op de knop "bestelling plaatsen" 
  • Om de betaling te voltooien opent er een nieuwe venster van MultiSafepay. Wanneer de betaling is afgerond ontvangt u direct een bevestiging van uw order. 
  • Uw order wordt direct verstuurd en wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd. 


Verzendmethodes

Verzegelingenshop biedt een breed aantal mogelijkheden voor het verzenden van de goederen. Uiteraard is het mogelijk de producten bij ons af te halen na betaling. Verzegelingenshop biedt de volgende verzendmethoden:

  • PostNL - Een betrouwbare partner in het bezorgen van pakketten. Bij bestelling op werkdagen voor 16:00 uur worden de goederen de volgende werkdag bij u afgeleverd. Mocht u op het moment van afleveren niet aanwezig zijn, zal het pakket bij de buren worden afgeleverd. Mocht dit niet lukken kunt u na 3 pogingen het pakket ophalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor. 
  • UPS - De tweede mogelijkheid voor het bezorgen van uw bestelling is met UPS. Wanneer u bestelt op werkdagen voor 16:00 uur worden de goederen de volgende werkdag bij u afgeleverd. Mocht u op het aflevermoment niet aanwezig zijn, zal UPS het pakket de volgende werkdag wederom aanbieden.
  • Afhalen - Uiteraard is het mogelijk om de goederen bij ons af te halen. Dit is mogelijk na ontvangst van betaling. U kunt de goederen afhalen maandag t/m vrijdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur. 
  • Rembours - Ook het versturen onder rembours bestaat tot de mogelijkheden. Hier betaald u aan de postbode wanneer het pakket wordt bezorgd. U betaalt pas bij ontvangst. 

 De kosten van een rembours zending bedragen ongeacht de orderwaarde Ä 9,95 excl. BTW per bestelling. 

 

Betaalmethodes

Verzegelingenshop biedt een breed aantal betalingsmogelijkheden aan, zodat u altijd op de gewenste manier kunt betalen. De betalingsmethoden die gebruikt kunnen worden zijn als volgt:

  • IDeal - Deze betaalmethode is mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Met IDeal kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling voltooien met uw eigen bank in de vertrouwde omgeving
  • Creditcard - De Creditcard gegevens kunt u via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren. Verzegelingenshop zorgt samen met de creditcard organisatie voor een correcte afhandeling.
  • Mistercash - Deze manier van betalen is bedoeld voor klanten uit BelgiŽ. U kunt betalen in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
  • GiroPay - Betalen met GiroPay is bestemd voor de klanten uit Duitsland. Deze manier van betalen komt overeen met de Nederlandse versie van IDeal
  • Voorruitbetaling - Bij een betaling voorruit krijgt u de factuur toegezonden per e-mail. Zodra deze betaling voltooid is, zullen de goederen verstuurd worden
  • Rembours - Via PostNL bestaat de mogelijkheid om uw bestelling te betalen bij aflevering aan uw adres.
  • PayPal - Tot slot is het mogelijk te betalen via PayPal, de meeste gebruikte methode ter wereld.

Retourprocedure

Heeft u het verkeerde product besteld of voldoet het product niet aan uw wensen? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst  de producten eenvoudig en kosteloos naar ons retour sturen. Uiteraard moeten de producten compleet en niet gebruikt zijn.  

Stuur een e-mail met daarin uw order nummer en eventuele opmerkingen naar info@verzegelingenshop.nl en wij zullen het retour etiket naar u verzenden.  Dit etiket kan op de originele verpakking geplaatst worden en afgeleverd worden op het postkantoor. 
 
Zodra de goederen retour en gecontroleerd zijn, zal binnen 3 weken het aankoopbedrag terug gestort worden.

Nieuwsbrief aanmelden